BMWBenny Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Heisann, har alltid ryki litt mer av bilen min en den burde syns jeg, men ettersom at jeg har mista lappen står bilen parkert om dagen. Hadde den ute av garasjen i går for å vaske den og la den stå å gå litt. da merket jeg at den røyk mye hvit røyk enda det var 17 grader ute. Så når bilen var varm rusa jeg den litt, og den lagde en del røyk. Og så var det lagt seg en liten dam av noen dråper inni potta. Når jeg åpna lokket på ekspansjonstanken var det vann der, men det var litt skummete, så nesten ut som om det skulle ha vært bitte litt zalo nedi der . Er det normalt? Men så ikke noe hvitt som kunne ligne på olje. Og det rare er at om jeg fyller opp med vann til merket på ekspansjonstanken, så bruker den vann med en gang, men forbruket stopper helt litt lengre ned, ser dere noen sammenheng her? sliten toppakning eller noe? Bilen har gått 280 tkm. M50B20
BMWBenny Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Ikke noe gugg rundt oljepåfyllingslokket og helt fin olje på peilepinnen også, var heller ikke noe skum nede i ekspansjonstanken nå som bilen sto. Det kom sikkert på grunn vannet var i bevegelse eller noe, who knows Bilen fungerer fint, er bare litt irriterende med røyken og de små vanndråpene som kommer i enden potta, Det pleier å gi seg når den får gått seg ordentlig varm tror jeg, har detta noen sammenheng med at den hadde stått en stund nå a? ca en mnd tror jeg...
Dirty Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 sikkert bare danna seg mye kondens i eksosanlegge ditt! vis bilen ikke koker sviver som vanlig ikke drikker vann og er god varme i varmeaparatet tror jeg ikke du skal tenke så mye på det!
325icab_88 Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Er nok helt normalt ja Min ble slik den å, etter den sto en stund
vegarde Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Min var sånn den å, men viste seg at lamdasonden var gåen, så ble en del uforbrente partikler i eksosanlegget(vann på en måte i bakpotta).
BMWBenny Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 ok godt å høre, varmeapparatet funker fint det, da får jeg bare kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå