Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ned taktrekket i min 325, og lurer litt på om noen har gjort det her før?? Hvordan går jeg frem og hva må løsnes for å få det ned. Grunnen til det er at jeg må få ordnet takluka mi, den går tilbake skjevt og vill ikke vippe seg opp. Virker litt som at den har hoppet over noen hakk på den ene siden??? Noen med råd og erfaringer??

Skrevet

må ihvertfall skru ned håndtakene som sitter i taket ved hver enkelt dør. Deretter trenger du vel å ta av dekslene på takstolpene.. en stund siden jeg har gjort det, men er ikke noe problem, finner fort ut av hva som må ned :)

Skrevet

Så langt er jeg kommet, men er mest nysgjerrig på om jeg må ha ned taklukekassetten, eller om noen har noe ideer om hvordan man fikser på den?

Skrevet

jeg tok ned taktrekket, opna døra og la setene flatt og fikk det ut døra.. det var på sedan, kansje litt annerledes på coupe viss det er det du har..

Skrevet

ja vest du skal komme til wirean må du ned med hele kasetten dette har jeg selv jort så jeg vet vha som må til å d er en jævlig jobb... men før du tar ned kasetten så kan du løsne selve takluka først er en torx skrue på vær sin side! t15 trur æ d va! jeg fant dette ut etter jeg hadde tatt ut hele kasetten.. :( godt tips vær 2 stk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...