elmirh Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 hei lurte litt på om folk viste kossen man må gå fram hvis man har lyst på kjøre på bane på rudskogen nå neste helg. må man forhånds påmelde seg eller??? er det noen som vet kossen reglene er angående å kjøre ombygget bil som ikke e godkjent?? takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Skal man kjøre på bane så er det bare å stille seg i køen. Man trenger ikke lenger å melde seg på forhånd. Hvertfall sånn jeg har oppfattet det. Står noe om dette på Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 stemmer det bare møte opp med med hjelm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSM5 Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Bilen må ha gateregistrerte skilt hvis du skal kjøre! Det kan lønne seg å møte opp tidligt for å være sikker på å få kjøre. Eg skal selv kjøre på banen på lørdagen og gleder meg som en liten unge på julaften! Her får en ihvertfall lov til å mishandle bakdekk Synes gatebil er høydepunktet når det gjelder biltreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Johnny skal du kjøre sammen med Rune , han står i Alvøen og monterer siste rest på M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSM5 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Tviler på att eg skal kjøre med Rune.Er ikke sikker på korti eg kjører enda. Skal du bortover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Nei, må reise på jobb i morgen og da går 14 dager i dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSM5 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Du er jo alltid like heldig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 He he he, må jo leve Våler neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Bilen må ha gateregistrerte skilt hvis du skal kjøre!Det kan lønne seg å møte opp tidligt for å være sikker på å få kjøre. Eg skal selv kjøre på banen på lørdagen og gleder meg som en liten unge på julaften! Her får en ihvertfall lov til å mishandle bakdekk Synes gatebil er høydepunktet når det gjelder biltreff. dette har jeg aldri skjønt noe som helst av... har vært på alle gatebil treffa som har vært og her er det mange biler uten vanligeskilt og prøveskilt som kjører som f... virker nesten som om det er litt trynefaktor det der er jo biler fra f.eks leif(sjefen selv) som ikke går ann å regge eller få prøve skilt på... audi s1 glomma papp rs200 o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSM5 Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Di uten skilt er jo "extremebilene".Det er egne heat for disse bilene. Så har drifterene egne heat,gatebilene egne heat osv. Men dette vet du sikkert da du har vert på gatebil. I extremeklassen trenger du ikke ha skilt,men bilen må ha veltebur og sikkert andre ting og for å bli godkjent i denne klassen. Men det er nok sånn att du slipper vell litt billigere unna enkelte ting hvis du har et kjent "tryne".eller bil der borte...Det er noe eg har sett selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå