E36 Seidl Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1556937 Send pm eller ring for mere info. Alt for mye og skrive ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Gamle bilen min dette, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Da må det ha skjedd litt siden den gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Ja, det ser nesten litt sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Ja det ligger VELDIG mye arbeid bak, men så ble no resultatet bra og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Ja, det skal sies:) Men nå er det nok forstyrring av denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvorfor selge etter så mye arbeid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Jeg ha fått meg en liten sønn:) og da blir prioriteringene sett på fra en annen vinkel hehe. Ingenting galt med bilen i allefall. har ikke lyst til å selge nei. men det er ikke vits i å ha en slik stående heller da. den skal BRUKES! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Du bytter ikke med en M3 a? Og såklart penger imellom Og vi kan evt få til en kjapp handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg