nmb Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Hei! Selger et par nye støtdempere foran til E34, kjøpt disse nylig, men var dessverre gal type dempere for min E34. Og siden jeg kjøpte dem i Tyskland er det ikke lønnsomt å sende dem tilbake. Skal ta noen bilder av dem snart Legger ut et vedlegg; Er typen helt til høyre (bm517). Tror dette er for E34 produsert etter 1992! http://img478.imageshack.us/my.php?imag ... feruq9.gif Hørte noen si at disse ville passe min (har lengre stempelstang) om jeg skiftet tårnlager? Hvis dette er riktig er de isåfall ikke for salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Du glemte å fortelle hvilken bil du skulle ha dem til... Mener de passer tårnlager til feks 520 touring >92... Men det er fra hukommelsen... Ikke noe problem å bruke de demperne med lengre tupp hvis du monterer lager av den kraftigere typen som er på 525 og oppover. Har du 520 av eldre type enn før 91 tror jeg det var, er vel lager slik du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Skillet er juli/august '90. Hvis du har en 518/520i fra før juli 1990 kan du bytte tårnlager så passer det helt fint. Men har du 525i eller høyere, så har du jo kjøpt helt feil demper i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmb Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Har fortsatt 2 stk nye dempere til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå