Gå til innhold

Trenger hjelp til kobling av el.justerbare m3 speil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er det noen andre her som har kjøpt m3 speil ifra ridetech.se (som også hadde en salgsbod på våler i år)?

har prøvd alle mulige kombinasjoner for å få el.justeringa til å fungere, men det virker som det kanskje mangler en diode eller en motstand, ettersom jeg har fått det til å fungere på et vis, men det er alltid igjen litt "snik"strøm som gjør at det går i andre retninger samtidig? :?

er det andre som har kjøpt samme speilet og fått det til å fungere, kan dere da forklare meg hvordan det skal kobles?:)

Skrevet

Er det speil med tre ledere?

Det er det mange som har forsøkt tidligere uten stort hell.. man mangler alltid minst en retning..

Skrevet

tre ledere ja, gul, blå og hvit

men det er ingen som har fått det til altså?..må vel gå an å koble det på et vis..det går da ikke an å selge noe som man absolutt ikke kan få til å virke?

Skrevet
det går da ikke an å selge noe som man absolutt ikke kan få til å virke?

Åjoda.. det er vel bevist en million av ganger før. :roll:

Spør sjappa da, hvis det skal gå an å få til å funke bør de ha koblingsskjema.

Det som er med disse speilene, er at de er laget for alt slags jallabiler. Golf osv. De har adapterplater for å få det til å passe på alt. :?

Skrevet

hmm, dem skulle fått seg en real omgang de J****

får prøve å ta kontakt med dem imorgen da. og hvis de har koblingskjema, så skal jeg prøve å få lagt det ut her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...