efjeldse Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 sverige er jo stort, tror du må spesifisere område
Arax Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Jeg skal til et bmw verksted i uddevalla ca 1 time fra Strømstad neste uke, kan gi deg en tilbake melding da.
Eeep Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 Jeg skal til et bmw verksted i uddevalla ca 1 time fra Strømstad neste uke, kan gi deg en tilbake melding da. Høres bra ut. Det er et merkeverksted/forhandler? Jeg er litt alergist mot dem, men er det bra så hører jeg gjerne om det? Noen som har forsøkt BJ Bilservice (BMW spesialist) eller BBH bildelar AB? De ligger henholdsvis rett sør for Gøteborg og i Kungshamn (mellom grensen og Gøteborg). http://www.bjbil.se/index.html http://www.bbhbildelar.se/index2.html Ellers er jeg enig i at Sverige er stort, jeg tenkte mest på steder det var mulig å nå fra Oslo med noen timers kjøring.
Hylland Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Hvor stor er prisforskjellene i sverige og i norge på verksted osv?
Eeep Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 Hvor stor er prisforskjellene i sverige og i norge på verksted osv? Det håper jeg å finne ut i morgen. Skal ta noen telefoner. Skulle bytte manskjetter på en Skoda en gang. Det skulle Møller ha 5000 NOK for. I Sverige betalte jeg 1200 SKR. Men Møller suger jo. I tillegg leste jeg at man ikke skal betale moms i Sverige hvis bilen skal rett tilbake til Norge. Vet ikke om bransjen har fått med seg reglene ennå. Dette er jo gamle regler, fra 2002 eller noe.
Eeep Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 Tenkte jeg bare skulle avslutte denne tråden. Jeg har ringt litt rundt. Ikke lett å få priser ut av verkstedene og alle er jo underbemannet om sommeren. Noen jeg ringte i Oslo, Akershus. Alf Lie Motor er stengt for sommeren. Autopower DA tar ikke telefonen. Furubakken Bilverksted der jeg pratet med en hyggelig fyr, men de var fulbooket. Jeg ringte BBH Bildelar i Kungshamn der jeg pratet med en grei svenske. De tar 700 SKR timen. Det er ikke gæernt. Til sist ringte jeg forumsponsor T-K bilservice i Fredriksatd. Fikk det jeg mener av et meget godt tilbud som jeg helt klart slår til på! Ryddig opplegg med skriftlig tilbud på mail. Svært bra!! Det var hyggelige folk som kan ta bilen på fredag! (dersom de kan skaffe deler) Hadde det ikke vært for T-K ville jeg helt klart dratt til BBH Bildelar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå