Magnus M Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Har problemer med cruisecontrollen på min e46. Kan starte bilen og aktivere CC med knapp på rattet og det fungerer helt fint helt til jeg toucher bremsepedalen. Da deaktiverer hele greia seg sammen med symbolet for CC i instrumentpanelet, og jeg får ikke skrudd på CC igjen før jeg starter bilen på nytt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ingen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Cruice kontrollen skal deaktiveres når du bremser eller clutcher, men siste lagret hastighet skal kunne aktiveres igjen ved å trykke på knappen øvert på den siden for cruise kontrollen. Jeg ville fått tatt en diagnose av systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn9990 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 er bremselysene ok? Torfinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Bremselysene er ok ja, har også byttet bremselysbryteren uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 veit det er en gammel tråd, men har fortsatt ikke fått løst problemet med cruisecontrolen, ingen som har vært borti denne feilen før? Hvilket bmw verksted bør jeg ta diagnose hos som har peiling på elektronikk. Stenshagen? Autozentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå