BmwBærta Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei... Kjøpte meg nylig en 320i e36 cab. Fikk bare med 1 nøkkel, men i malual boka står det at han som kjøpte den i 97 fikk med 4!!!! Har sett at man kan dra til BMW å få sperra de nøklene som jeg ikke fikk med... BMW skulle ha ca 800 kr for å gjøre dette... Hvordan funker dette? Noen som har testet at dette funker, høres litt muffins ut synes jeg Hilsen Meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Tipper de koder om den du har, slik at de gamle ikke funker mer. Betinger vel startsperre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwBærta Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Da må dem kode om nøkkelen min og tenningen også? Hvordan koder dem om? sliper om mønsteret på nøkkelen og inni tenningen? Det vil vel ta ganske lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Går i på data og programering det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 det ligger en microchip i nøkelen .... så fremt du har start sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwBærta Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvordan får dem programert om nøkkelen og tenningen på dataen? Dem gamle nøklene er jo like som den jeg har om han på bmw går inn på pcen eller ikke.. Skjønner det ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Betal dem for jobben og smil. Ikke alt man trenger å skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Et BMW-verksted må programmere om hjernen på bilen. Den er i utgangspunktet programmer for de 4 nøkklene som følger med fra fabrikk (+6evt. resservenøkkler, som kan etterbestilles KUN av bileier). Det verkstedet gjør er å sperre for de 3 nøkklene du ikke har. Dvs. om noen av de 3 blir brukt, så kan bilen låses opp, men ikke startes. Kanskje en fordel at du bestiller deg en reservenøkkel med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå