The StigMeister Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 For et par dager siden, så fikk jeg en slags klunke lyd under bilen bak, akkurat som om det er noe som er løst! Man hører det best når man kjører i dumper. Hva kan være?
R Andersen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Vil tippe på att det er festet/foringen på toppen av bakdemperen som har takket for seg. Vanlig problem på BMW. Koster ikke mange kronene og er en enkel sak å bytte.
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Bytta begge bakdemperne for 2 uker siden.. hmm
R Andersen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Bytta begge bakdemperne for 2 uker siden.. hmm Men byttet du de øvre holderene/foringen til demperene? Det er det mange som glemmer.. Og det bør gjøres når man bytter dempere.
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Nei det gjorde jeg ikke Hvor får man tak i slike foringer?
R Andersen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Hos alle som selger nye BMW-deler.. Anbefaler å kjøpe de som skal være til E46 cab, da de tåler litt mer. De passer på alle 3-serier fra E30 til E46.
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Håper det er eksosen som er løs! For den hang å slang for halvannen uke siden! Men fikk festa den på plass igjen.. Skal etterforske litt etter jobb
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Hva må skiftes? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11749.gif
The StigMeister Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Hvordan ser man hvis den er gåen?
wollabygg Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Hvis ikke noe av det andre hjelper, foreslår jeg katalysatoren... Min forrige bil hadde en raklelyd som jeg ikke klarte å lokalisere. Det viste seg at jeg hadde blåst i filler katalystaoren. Bør i så tilfelle taes før det løsner større biter som setter seg på tvers i anlegget. Da merker du det i hvertfall godt
R Andersen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Hvordan ser man hvis den er gåen? Den holder demperen på plass, så hvis den er defekt så vil demperen gå gjennom den og slå oppi hatthyllen.
The StigMeister Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Det var bolten nede på demperen som hadde gådd litt opp, av en eller annen grunn.. fikk skrudd den til, og siden har jeg ikke hørt èn eneste lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå