Amzoch Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 meguiars NXT Carwash shampoo e det noe forkjell å bruke den og turle wax shampoo heller no??? e det vært di ekstra peng meguiars koste???
Oderschvank Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 har ikke vært borti turtle sin shampoo, men jeg er iallefall veldig fornøyd med meguiars sin bil shampoo og mener den er verdt pengene.
Amzoch Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 NYtt spørsmål.. tenke eg sku polere biln snart... så så eg på lakkrens.. E det noe å anbefale å bruke? har aldri brukt sånn så e litt små skepisk... vært fint vist man fikk bort litt små riper og slikt.. Noen som har brukt det og har god erfaring med det?
Jan e34 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Ja, lakkrens er fine saker når ripene bare er i klarlakken. Jeg har brukt Auto Glym Paint Renevator med bra resultat. Meguiars, Turtle mm. har tilsvarende produkter. Du får også bort svake riper med poleringsmidler, det er bare å gni litt ekstra. Jeg er fornøyd med Turtle sin Zip shampo.
Amzoch Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 skjønner.. men kan det lønne seg skjennerelt å ta det av og tell,, slik på min.. trukke det har vært gjort før,, att man "førnyer" lakken på en måte
Jan e34 Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Lakkrens skal ikke brukes ofte, fordi den sliter ut lakken. Den er beregnet for riper og falmet/matt lakk.
Amzoch Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 Her e en 98 mod-- og som eg vet e det aldri gjort... så da kan det være greit å gjøre det en gang????... det er en del småriper.. og syns enkelte plasser den e litt matt..
Amzoch Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 så di hadde på bilxtra meguiars cleaner wax ... Er det bra?
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Den trenger nok en full shine Kjøp deg en polermaskin som dem bruker på poleringsbutikker,lakkeringsverksted osv (dem på bilxtra til 500 er ikke verdt noenting) Så kjøper du meguiars produktene Kjøp disse flaskene det står step 1,2 og 3 Følg det som står på flaskene og du har en skikkelig blank og glatt bil. Meguiars sjampoen er også bra, skummer en del av såpa slik at man unngår vaskeriper Du får igjen pengene på alle meguiarsprodukter hvis du ikke er fornøyd! Du blir garantert fornøyd og det er en grunn til at dem har sånn garanti
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Den trenger nok en full shine Kjøp deg en polermaskin som dem bruker på poleringsbutikker,lakkeringsverksted osv (dem på bilxtra til 500 er ikke verdt noenting) da kan du likegodt bruke hendene. Så kjøper du meguiars produktene Kjøp disse flaskene det står step 1,2 og 3 Følg det som står på flaskene og du får en skikkelig blank og glatt bil. Meguiars sjampoen er også bra, skummer en del av såpa slik at man unngår vaskeriper Du får igjen pengene på alle meguiarsprodukter hvis du ikke er fornøyd! Du blir garantert fornøyd og det er en grunn til at dem har sånn garanti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå