Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

meguiars NXT Carwash shampoo e det noe forkjell å bruke den og turle wax shampoo heller no??? e det vært di ekstra peng meguiars koste???

Skrevet

NYtt spørsmål.. tenke eg sku polere biln snart... så så eg på lakkrens.. E det noe å anbefale å bruke? har aldri brukt sånn så e litt små skepisk... vært fint vist man fikk bort litt små riper og slikt..

Noen som har brukt det og har god erfaring med det?

Skrevet

Ja, lakkrens er fine saker når ripene bare er i klarlakken. Jeg har brukt Auto Glym Paint Renevator med bra resultat. Meguiars, Turtle mm. har tilsvarende produkter. Du får også bort svake riper med poleringsmidler, det er bare å gni litt ekstra.

Jeg er fornøyd med Turtle sin Zip shampo.

Skrevet

skjønner.. men kan det lønne seg skjennerelt å ta det av og tell,, slik på min.. trukke det har vært gjort før,, att man "førnyer" lakken på en måte

Skrevet

Her e en 98 mod-- og som eg vet e det aldri gjort... så da kan det være greit å gjøre det en gang????... det er en del småriper.. og syns enkelte plasser den e litt matt..

Skrevet

Den trenger nok en full shine :)

Kjøp deg en polermaskin som dem bruker på poleringsbutikker,lakkeringsverksted osv (dem på bilxtra til 500 er ikke verdt noenting)

Så kjøper du meguiars produktene :)

Kjøp disse flaskene det står step 1,2 og 3

Følg det som står på flaskene og du har en skikkelig blank og glatt bil.

Meguiars sjampoen er også bra, skummer en del av såpa slik at man unngår vaskeriper :)

Du får igjen pengene på alle meguiarsprodukter hvis du ikke er fornøyd! Du blir garantert fornøyd og det er en grunn til at dem har sånn garanti :)

Skrevet
Den trenger nok en full shine :)

Kjøp deg en polermaskin som dem bruker på poleringsbutikker,lakkeringsverksted osv (dem på bilxtra til 500 er ikke verdt noenting) da kan du likegodt bruke hendene.

Så kjøper du meguiars produktene :)

Kjøp disse flaskene det står step 1,2 og 3

Følg det som står på flaskene og du får en skikkelig blank og glatt bil.

Meguiars sjampoen er også bra, skummer en del av såpa slik at man unngår vaskeriper :)

Du får igjen pengene på alle meguiarsprodukter hvis du ikke er fornøyd! Du blir garantert fornøyd og det er en grunn til at dem har sånn garanti :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...