Sath Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Etter å ha fått mange nok kommentarer på at bilen henger ned på den ene siden har jeg selv også begynt å legge merke til det. Hva kan det skyldes? Var forrige eier for feit og sleit ut demperne? Har den stått parkert skjevt, lenge? Det merkes veldig godt når man ser bilen fra den ene siden og dermed den andre, for på den ene siden ser den senket ut og på den andre siden ser den ut som en terrengbil. Det er litt vanskelig å vise på bilder, men den er helt klart lavere på førersiden (Ikke la dere lure av at dekkene står skjevt på bildet, det har ingen betydning for bilen er skjev uansett):
Ad|oS Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Hadde det samme problemet selv da jeg hadde en helt ødelagt demper på høyre siden foran. Bilen var veldig lav på den siden, og kanskje 0,5-1cm lavere på den andre. Da jeg fikk skiftet demperen ble bilen helt "rett" igjen, og den fikk tilbake det rette utseende. Bilen var forresten nesten 2cm lavere på den siden demperen var ødelagt, så du ser det veldig godt hvis det er dette.
Sath Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 Bilen var forresten nesten 2cm lavere på den siden demperen var ødelagt, så du ser det veldig godt hvis det er dette. Jeg målte litt i dag, og foran var den ca. 2 cm lavere på venstre side og bak var den hele 3 cm lavere på venstre side. Må nesten få sjekket opp dette. Om det er noe som må skiftes så har jeg lit lyst til å senke den et hakk, når det først skal gjøres mener jeg. Så det er vel ikke lureste å ta den med til et originalt BMW verksted. Hvor mye kan 4 nye dempere komme opp i? (om det viser seg å være dem). Og evt. senking 20-30 mm.
bunny Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Hei Jeg hadde samme problemet, var en knekt fjær, noe som ikke er uvanlig på e46. Jeg byttet til Eibach 30/25 senkefjærer og ble MEGET fornøyd med både utseende og kjøreegenskaper. Sjekk Gs-bildeler for pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå