sirop Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Hei. Har et merkelig problem på min e36. El ruta på passasjersiden vil bare gå ned 5cm om gangen når jeg trykker på knappen, må slippe knappen og trykke en gang til så går den ned enda 5cm. Samme når jeg skal ha opp ruten. Hvis ruten er halveis ned og jeg åpner døra går den ned noen cm, når jeg lukker døra går den opp tilsvarende. Noen som har vært bort i noe lignende før?
Odlaen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 søk på forumet du finner flere tråder om problemet ditt!
Odlaen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ight=vindu
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Vill tippe att det er motoren som er slitt Har hatt samme problem selv. Koed eller gs har sikkert en brukt motor til deg for en grei penge..
Jan e34 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Det kan være en del på akslingen til vinduheismotoren som har glidd ut av posisjon. Du kan skru opp og sammenligne med den andre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå