thoron Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Hei! blir en fin første post det her... jeg har en `93 318is som har gått 250k, men den går ikke som den skal. Den går vel dårligere enn en 316...hehe..Når jeg merket dette sjekket jeg pluggene og fikk følgende resultat: syl.1-3: lysegrå/hvite syl.4:grå/mørk grå Noe som tyder på at den ikke får nok bensin. hadde den fått nok hadde pluggene vært mørkebrune. jeg har byttet drivstoffilter, men dette hjalp ikke. har også sjekket at pumpen funker og leverer som den skal i hvertfall før filteret. Jeg skal sjekke mellom filteret og fuel-rail også, men tror ikke det ligger noe der. dette er den første bmw`n jeg har, så jeg er ikke så kjent med den så jeg lurer da på om det er noen her som har erfart dette selv eller som har en ide om hva det kan være...? Får lappen om en ukes tid, så det hadde vært fint å ha en bil..hehe Svar mottas med stooor takk! Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 vet ikke sikkert, men LMM og lambda kan ha noe med det å gjøre, du kan kople av stikket på lmm og kjøre en tur. min var sånn den også. lmm=luftmangdemåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå