corremundo Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 God Kveld folkens... Har en BMW 525 i Touring, som jeg er meget fornøyd med... Har fått litt bråk i forstillinga det jeg bremser... Sikkert foringer. Byttes til helgen. Hadde tenkt å senke den, blir brukt som regel av famillien 2 voksne + 2 barn.. Så folket.. Hvor mye burde jeg senke lovlig? Noen gode tips hilsen Andres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Har selv e34 med 60/40 senk. synes det er i meste laget, spesielt nå med rieger kitte på. Har 50/20 senke fjærer på gs bildeler. Det er en pen senking, å bilen kan brukes med den på Ta en titt innom gsbildeler.no å se hva du har rå til, om du skal bytte fjærer og dempere? PS, på bilforumet i bmw 5serien ligger det en cleen e34 touring, ta en titt på den å se om du vil ha det sånn... Anbefaler ikke å senke 40/40 da de lett blir sigen på ræva, noe som ikke er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 har h&r fjærer som senker 45/10.. er passe lavt, samt at det går fint an å kjøre med til hverdags.. (og bilstein dempere. perfect combination ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkesexer Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 kan man senke en E34 525 ix touring med automatisk nivåreg? Er vel i så fall barefremme det går an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Får jo kun senkesett til foraksel også. Trenger ikke å senke bak er jo passe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 har h&r fjærer som senker 45/10.. er passe lavt, samt at det går fint an å kjøre med til hverdags.. (og bilstein dempere. perfect combination ) Har disse H&R fjærene på min Touring. Meget fornøyd med kjørekomfort og utsende med de på den. Slenger ved et dårlig bilde etter senk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 40/30, Cobra suspension komplett sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå