per28 Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Hei Er det noen av dere som har tunet en X5 3,0 diesel med DTK tuning ?? Har kjøpt en, men er usikker hvilken plugg jeg skal sette denne inn . I beskrivelsen jeg har fått med så viser bildene fra en X3 med 2 liters motor og her er pluggebe anderledes. Ved insprøytningen mvh pr28
318 Touring 04 Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 på 2 og 3 literen er pluggen forskjellig. sorry pm meg om du vil selge den vil prøve forskjellige bokser.
per28 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 Hei Og takk for svar. Må nok levere den tilbake til leverandøren da jeg har fått bekreftet at kontakten er anderledes ,da jeg fikk skrudd av deksler på motor. Denne kontakten var festet i bakkant av motoren og det var en annen type kontakt en den som fulgte med fra leverandøren. Mvh per28
optican Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Du bør ikke putte tuning boks i den dyre bilen!! Tuning bokser har ingen kontroll på sensorene i motoren, som igjen blir styrt av ecu'en. Du bør flashe ny software i hjernen. Ikke nok med at du beholder all sikkerhet for at hjernen virker slik den skal, men du får mer hp og nm også. Din 3.o diesel får med en standard tuning omtrent 40hk og 70nm mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå