Toro Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Hva bruker folket for å få felgene til å skinne skikkelig? Må få gjort noe med mine Rondell 58 med polert kant.
TJ Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Det jeg pleier å gjøre er å vaske de grundig OG jevnlig, dessuten polerer jeg de før og etter hver sesong med vanlig bilpolish (hva jeg måtte ha for hånden av merker). Dekkfornyer er også en kjekk ting for å få litt mer kontraster i forhold til dekk/felg. Bruker ikke felgrens på sommerfelgene mine, redd denne kan ta litt av glansen siden det er relativt kraftige saker...
Toro Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 Okey.. Har noe bilpolish fra Sonax liggende, så får nesten prøve å se åssen det blir
TJ Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Den fungerer helt sikkert godt nok! Har variert merke etter hva jeg har hatt stående, og ikke merket noen forskjell egentlig. Du kan sikkert med fordel polere de en gang midt i sesongen også, men det har aldri jeg fått somlet meg til å gjøre. Jevnlig vedlikehold og vask er jo nøkkelordene her uansett.
JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 vask felgene skikkeli når du vasker bilen din, hver gang du vasker bilen din. Å ta deg god tid til å poler de hardt å skikkelig en gang, så er de mye lettere å vaske, skitten setter seg ikke sånn da, åsså er det bare å polere felgene samtidig med bilen, noen ganger i året Å ha på dekkfornyer, ikke sånn superblank, men slik at dekkene ser nye ut, har fått mange komentarer på mine, lurer på om jeg briver å kjøper nye dekk i ett sett Men om det blir slurvet med vedlikeholdet og reingjøringa av bilen kan du prøve og avfette og gniu det inn med svamp, å bruke høytrykkspyleren, å så polere. Kan ikke garantere at felgrens ikke skader... ville ikke prøvd på 18" mine
Robin Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Har bare prøvd "felg vax" fra turtle wax, som jeg syntes fungerer helt greit men har ikke noe å sammenligne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå