Reedline Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Har en helt ny rieger badlook (sveises fast) til E30 aldri brukt.. med tuv papirer osv. ga 1500,- for den hos tuning.no fant ut etter vert at jeg heller går for grill listene heller.. nøyer meg ned 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 jeg har ikke peiling på åssen jeg legger inn bilder her på forumet men viss du er int så kan jeg sende det på mail... viss noen er int. så vær så snill å sende på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Det skulle vel være ganske så likt denne, bare at ferdig montert/sveiset og lakkert, så er panseret og badlook'n ett og samme emne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå