Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja det er min E30 Kjøpte vinter 07. det er en 85mod 318i

jeg var på jakt etter en sedan E30. for å total ombygging fjerne rust sette i en 325i motor bytte understell, senke den 60-40mm brock b1 felger sette på RIEGER GTS styling og lakere den i org. fargen " Zinnoberott 138" + kjøre på 3 -4 lag med klar lakk

interiøret på bilen var jævlig surt men det er byttet ut og der er 100% strøkent med skinn kledning på dørene osv.

så fant jeg bitte granne rust på de standard plassene bak på e30 det er nå sveist og karoseriet er 100% helt..

Skrevet

Ja etter et halvt år med gnoming på denne sida her og mekking og skruing på bilen så har jeg funnet ut at jeg skal freshe opp denne tråden :D med å legge inn arbeidet jeg har gjort på min bil... så jeg begynner å legge ut bilder av bilen min fra den dagen jeg kjøpte den og frem til idag.. jeg har hadt bilen i et halvt år å har tenkt å ha den så lenge den lever og kommer til å gjøre MASSE med den... det er bare å pøse på med ris å ros! 8)

• 4 months later...
Skrevet

E30 ja, den har jeg mange gode minner med, har hatt 2 stykker selv. noen hevder det er den beste bilen bmw har laget. ikke vet jeg jeg, men syntes hvertfall den gir deg utrolig mye bil for penga! lykke til :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...