ReiRud Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Bilen er en e36 318iS km.stand 218.000 Bilen har komplett (pent!!) skinn interiør...vakum/trykk og oljetrykksmålere i a-stolpe, greit anlegg med pen lyd...dvd...tv osv osv.. utvendig er det orginal m-tech front,bak, sideskjørt (har liggende lakkert) e46 m3 leppe, Beyer mesh felger 8x17" ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... otohosting) 215/45-17" dekk , hvite blinkers rundtom...orginale m3 baklykter.. zkw frontlykter. Alpine cd/dvd/mp3 spiller, separat tv i dash, hertz høytalere rundtom, soundstream 12" sub i kledd kasse, soundstream 5-kanalers forsterker...flott lyd!! før salg skal dette skiftes: bremseskiver rundtom + klosser seff, bremseslanger skal skiftes til stålomspunnede m3 slanger, alle pakninger foran på motor + bunnpanne pakning , short-shift kan monteres hvis ønskelig.. pris: seriøse bud...helst på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lietech Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 eg e intrisert i en 318is motor med turbo ? kan eg få kjøp bære motorn ? eller veit du av fleir sånne 318 motor me turbo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Moro å være på et "så" seriøst forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lietech Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 legg meg til på msn andreasgli@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 godkjent med turbo? bar kjører du på ? effekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lietech Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 ja eg har en 318 is. motorn er ødelagt. rådelager pluss veiv må slipes! derfør tenkt eg heller at eg sku bytt motor. er en veldig fin bil. trur du han er intrisert i å selge motoren til meg ? er svært intrisert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 legg meg til på msn andreasgli@hotmail.com må bare beklage...har ikke mail...er ikke noen form for data-mann :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 godkjent med turbo? bar kjører du på ? effekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 ja eg har en 318 is. motorn er ødelagt. rådelager pluss veiv må slipes! derfør tenkt eg heller at eg sku bytt motor. er en veldig fin bil. trur du han er intrisert i å selge motoren til meg ? er svært intrisert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 er morsom bil da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Voldsomt så dyre de is`ene blir med litt plastikk og en snurre En turbobil som ikke er godkjent burde ligge lavere i pris enn en originalbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Voldsomt så dyre de is`ene blir med litt plastikk og en snurre En turbobil som ikke er godkjent burde ligge lavere i pris enn en originalbil IDIOT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 heisan der.. manifolden til turbo til 4eren hvor fikk du tak i sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 er helt klart at en turbo bil skal være dyrere enn en original bil av samme type:-) og enda mere verdt om den er godkjent:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg