Gå til innhold

318iS m-tech selges!!


ReiRud
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en e36 318iS km.stand 218.000

Bilen har komplett (pent!!) skinn interiør...vakum/trykk og oljetrykksmålere i a-stolpe, greit anlegg med pen lyd...dvd...tv osv osv..

utvendig er det orginal m-tech front,bak, sideskjørt (har liggende lakkert) e46 m3 leppe, Beyer mesh felger 8x17" ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... otohosting) 215/45-17" dekk , hvite blinkers rundtom...orginale m3 baklykter.. zkw frontlykter.

Alpine cd/dvd/mp3 spiller, separat tv i dash, hertz høytalere rundtom, soundstream 12" sub i kledd kasse, soundstream 5-kanalers forsterker...flott lyd!!

før salg skal dette skiftes: bremseskiver rundtom + klosser seff, bremseslanger skal skiftes til stålomspunnede m3 slanger, alle pakninger foran på motor + bunnpanne pakning , short-shift kan monteres hvis ønskelig..

pris: seriøse bud...helst på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja eg har en 318 is. motorn er ødelagt. rådelager pluss veiv må slipes! derfør tenkt eg heller at eg sku bytt motor. er en veldig fin bil. trur du han er intrisert i å selge motoren til meg ? :P er svært intrisert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg har en 318 is. motorn er ødelagt. rådelager pluss veiv må slipes! derfør tenkt eg heller at eg sku bytt motor. er en veldig fin bil. trur du han er intrisert i å selge motoren til meg ? :P er svært intrisert!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...