feedon Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 som oversktriften sier. får en klakkelyd ifra høyre sia foran når jeg slipper gassen (bremser på gir) eller svinger til venstre. når jeg svinger til høyre så blir det stille. noen som veit hva dette er? har jekket opp bilen og hjul lager virket helt fint. kan det være drivknuter eller kardang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian.no Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 sikkert drivknute.. høres ut som indre og ytre knute er gåen hos deg.. fikk knakkelyd når jeg bremsa på giret da var indre knute gåen.. så fikk jeg knakkelyd når jeg svinga.. da var ytre knute gåen.. du burde jo se om mansjettene er gåen på knutene da? de tåler ikke å gå tørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 oppdaget forøvrig at den blei helt stille når jeg trykte inn bremsene når jeg kjører bortover. veit du hva de knutene koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian.no Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 her må være noe feil.. os bildeler skal ha: delenr 31601226816 Drivaksel 325ix h.s fram 8,421.60 Kan jo ikke være mye rett det.. har sett de tideligere på os... til en helt annen pris.. du får ringe og spørre om de er gullbelagt eller noe.. kan jo være noe annet som er gale da.. siden lyden går vekk når du bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 knuta kosta 4 lapper ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 sjekk mekonomen.se eller no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian.no Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 knuta kosta 4 lapper ihvertfall ja de er jo gull de drivakslingene tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 sjekk mekonomen.se eller no også fant ikke fant bare stikk aksler bak får ringe de imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 knuta kosta 4 lapper ihvertfall ja de er jo gull de drivakslingene tydeligvis.. fant de på koed.dk uten gull innlegget så kosta de der 1995 eller noe sånt for hele akselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå