Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Hei. Jeg lurer på om det går an og få tak i et dørhåndtak på førerdøren sånn at nøkkelhullet blir borte? Har sånn på andre døren på bilen og det ser mye bedre ut i tilleg til at en eller annen gnom har ripet og hakket opp dekselet til låsen min...
///Magnus Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Hvordan bil har du? www.bimmian.com har et deksel til å sette der som nøkkellhullet er, til E46 iallefall.
spitz Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Har du sjekket England eller andre markeder med høyreratt? Kan jo hende de har dørhåndtak uten lås til passasjerdøra der - ergo din førerdør
Kjell Z3 Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 En vakker dag tror jeg kanskje det nøkkelhullet blir kjekt å ha... Og Magnus : Hvordan bil? Du må søke om å få skolepengene i retur Eller er du pakistaner
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Hvordan bil har du?www.bimmian.com har et deksel til å sette der som nøkkellhullet er, til E46 iallefall. jeg har e36
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 En vakker dag tror jeg kanskje det nøkkelhullet blir kjekt å ha...Og Magnus : Hvordan bil? Du må søke om å få skolepengene i retur Eller er du pakistaner neida.. da tar jeg bare av dekselet
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Har du sjekket England eller andre markeder med høyreratt? Kan jo hende de har dørhåndtak uten lås til passasjerdøra der - ergo din førerdør ja det kan jo hende vet du om noen da? ville helst bestilt fra norge
///Magnus Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 En vakker dag tror jeg kanskje det nøkkelhullet blir kjekt å ha...Og Magnus : Hvordan bil? Du må søke om å få skolepengene i retur Eller er du pakistaner Ja, er pakistaner. Hvilken visste du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå