S.Hafsmo Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 jeg kjøpte akkurat en bil med et jamex 60mm senkesett, som ikke er godkjent i vognkort. det viste seg dessuten at forrige eier ikke hadde Tüv papirer til settet heller, så jeg lurer på hvor jeg kan få tak i disse papirene? om fjærene i det hele tatt er godkjente da.. evt. om noen kan nevne en par jamex forhandlere?
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Prøv www.bema.no De selger hvertfall Jamex senkesett. Man får tüv-papirer på dem vet jeg. Min bil er godkjent med det...
Toro Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 For å få dem godkjent inn i vognkortet så må også nr på fjærene være synlige.
S.Hafsmo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 ja, må sjekke fjerene som står på når jeg kommer hjem. mener jeg leste et sted at sett på 60mm+ ikke får tüv godkjenning, noen som vet?
Toro Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Hva slags bil er det til? Jeg har TÜV papirer på mine 60mm Apex fjærer til E39. Ta kontakt med fabrikanten på mail, så sender de deg garantert papirene du trenger.
S.Hafsmo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 fjærene står på en e34 540i. snakket med Bema idag, og de trengte bare nummrene som står på fjærene så skulle de se om de kunne ordne Tüv papirer. det koster da 195,- må bare få noen hjemme til å gå å se på bilen, da jeg ikke kommer hjem før 1. aug.
bmwhans Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 jamex? da må du vel snart kjøpe nytt.. jamex synker VELDIG sammen og blir veldig slappe etter et par år har jeg hørt.
S.Hafsmo Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 faen sier du det ja? jaja, bilen er enda stram og fin fremme, og bakdemperne ligger enda i eska. skal montere når jeg kommer hjem. så da satser jeg på at de holder ei stund til. skal bytte senking etterhvert uansett, liker den ikke som den nå.
S.Hafsmo Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 der var papirene på vei. Bema gjorde susen! takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå