Lillefot Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Byr 4000.- for felgene. Da nærmer vi oss fælt, er en som har sagt han skal gi 5000, så jeg lar det stå litt til jeg, og ser om han er seriøs.
rocksteady Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 antyder dy en pris for fangeren?? kom med en pris så blir vi enige!!!!!!!!
Kurt Andre Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Ingen som vil ha den fine fangern din anders??hehe.
aasen Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Hei. Er felgene solgt? Byr evt 6000,- Hvilken dim på dekk? håkon.
Lillefot Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 har fått bud på 5lapper for fangeren, men den har ikke blitt hentet enda og er derfor fremdeles til salgs... Håkon: Flegene er ikke solgt, og du kan få de får den prisen. Hvor i landet bor du? Jeg husker ikke dekkdimmen i farta, men det kan jeg finne ut i løpet av kvelden. Felgene er ihvertfal 17" og 8,5tom breie forran og 10tom breie bak så vidt jeg husker
Lillefot Skrevet August 4, 2007 Forfatter Skrevet August 4, 2007 Da er felgene solgt. Har også en strøken e39 bakfanger(med pdc og ferieplugg) til salgs. sort av farge den å.
Lillefot Skrevet August 5, 2007 Forfatter Skrevet August 5, 2007 Bilde av bakfangeren? Skal prøve å få tatt et bilde i kveld, den står på en 540 touring, men den er vel kansje helt lik som på alle de andre modellene?
Lillefot Skrevet August 5, 2007 Forfatter Skrevet August 5, 2007 Da er frontfanger`n solgt også. Så da er det bare bakfanger igjen. Skal snart få lastet inn noen bilder av den, men den er strøken og svart(cosmos ett eller annet). Pris er jeg usikker på så hvis det er aktuelt så er det bare å komme med et bud
Lillefot Skrevet August 5, 2007 Forfatter Skrevet August 5, 2007 Her kommer bilde av bakfangern, ny eier får vaske den. De listene på siden følger også med.
Lillefot Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 er den luke forran hengerfeste også med? Den luka har jeg ikke, men jeg kan muligens skaffe en hvis det er aktuelt. kommer litt ann på hva fangeren er verdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå