Richie85 Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Driver skikkelig oppussing av 540n du! Grom bil, skulle gjerne hatt den bilen din!
Lillefot Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Driver skikkelig oppussing av 540n du! Grom bil, skulle gjerne hatt den bilen din! Takk takk er vel ferdig med den i morgen tenker jeg, hehe... så nå er det montert m5 front og snart bakfanger, øyelokk, eisenmann 4 rørs eksos, senkesett, litt m5 detaljer inni og noen 18" Breyton felger(gidder ikke større da det er bruksbilen). Så blir det kansje litt soting av vinduene men det får jeg ta en annen gang Har en Nissan jeg pusler litt med i ny og ned å, så i tillegg til jobben så er det nok å ta tak i her (gratis bump igjen )
Lillefot Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Er fangern fortsatt til salgs?? Det kommer litt ann på hvem av de vi snakker om, men frontfangern er ihvertfal solgt... men bakfangern har jeg enda
Richie85 Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Driver skikkelig oppussing av 540n du! Grom bil, skulle gjerne hatt den bilen din! Takk takk er vel ferdig med den i morgen tenker jeg, hehe... så nå er det montert m5 front og snart bakfanger, øyelokk, eisenmann 4 rørs eksos, senkesett, litt m5 detaljer inni og noen 18" Breyton felger(gidder ikke større da det er bruksbilen). Så blir det kansje litt soting av vinduene men det får jeg ta en annen gang Har en Nissan jeg pusler litt med i ny og ned å, så i tillegg til jobben så er det nok å ta tak i her (gratis bump igjen ) Det er gromt! En kamerat og kollega av meg fortalte om nissanen din. Han kjører en S14A selv så.. er vel samme klubben:P Men må få sett børsa di nå, hørtes veldig bra ut! Og når du er lei, så kan du selge den til meg:)
Lillefot Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Det er gromt! En kamerat og kollega av meg fortalte om nissanen din. Han kjører en S14A selv så.. er vel samme klubben:P Men må få sett børsa di nå, hørtes veldig bra ut! Og når du er lei, så kan du selge den til meg:) Hehe... Er det per du kjenner da eller? Nissanen funker bra den nå gitt Bmw`n mangler bare senking bak så er den ferdig å, ble sykt bra med 4 potter og m fanger bak ihvertfal. Bare å komme bortom sandefjord en dag hvis du er på farta, er mye i verkstedet jeg Enda en gratis bump, virker ikke som om det er noen som trenger orginal bakfanger da Folk bulker for lite
borte Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Har du solgt "cat-killern" ? Hva er målene på den?
borte Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Står at den er solgt Ok..For å være ærlig så gadd jeg ikke lese gjennom alle innleggene..
Lillefot Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Takker til A-Dekk der, men med fare for gjentagelse til det kjedsomlige så ja, den er solgt
Lillefot Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 300,- for bakfangeren.Er da et bud;) Av prinsipp går den da heller på bålet
lillepål Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Hehe.... Var litt for å prøve å få igeng en liten bud-runde.. Men du har ingen minstepris å komme med da?
Lillefot Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Hehe....Var litt for å prøve å få igeng en liten bud-runde.. Men du har ingen minstepris å komme med da? Må nesten finne ut hva den er verdt, er den ikke verdt noe serlig tror jeg bare jeg beholder den, kommer sikkert til å "sladde" på den bilen litt skader i vinter så da kan det jo være greit å ha den liggende, problemet er bare at den er i veien. Så hvis noen kommer med en prisantydning på hva den er verdt hadde det vært flott... Jeg ser egentlig for meg at den bør være verdt 1500 eller noe sånt jeg?
Richie85 Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Det er gromt! En kamerat og kollega av meg fortalte om nissanen din. Han kjører en S14A selv så.. er vel samme klubben:P Men må få sett børsa di nå, hørtes veldig bra ut! Og når du er lei, så kan du selge den til meg:) Hehe... Er det per du kjenner da eller? Nissanen funker bra den nå gitt Bmw`n mangler bare senking bak så er den ferdig å, ble sykt bra med 4 potter og m fanger bak ihvertfal. Bare å komme bortom sandefjord en dag hvis du er på farta, er mye i verkstedet jeg Enda en gratis bump, virker ikke som om det er noen som trenger orginal bakfanger da Folk bulker for lite Er Per jeg kjenner vettu Da må jeg komme bortom sandefjord en dag.. viss fare for at jeg selger min bil og kjøper sånn om jeg ser din, så det er sikkert ikke bra for lommeboka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå