tams Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Har aldri rota noe særlig borti starteren og kan derfor ikke kjenne igjen symptomene. Når nøkkelen vris om hender det at starteren slutter å dra motoren rundt. Når jeg da skrur tenningen av og på og prøver igjen kan det skje igjen eller bilen starter som normalt. Har inntrykk av at dette skjer oftere og oftere, og lurer da på om noe er i ferd med å bli utslitt.
///MoePower Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 skraper den da? Kan være startkrona som har blitt treg og ikke kommer ut så lett når du vrir om, eller så kan det rett og slett være du er så uheldig at motoren ikke er helt i posisjon for at starteren skal klare å ta tak i startkransen hver gang.
christian.no Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 kan ikke være dårlig kontakt? irr på batteripolene.. kontaktene til starteren?
Ballder Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Innslaget kan jeg tenke meg. Sviver starteren når motoren slutter og svive da?
JoCCe Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Evt dårlig batteri, slik at innslaget blir dårlig, iogmed at han sier det blir værre å værre.. prøvd å bytte batteri?
tams Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 den sviver videre uten motoren ja.. sjekke dårlig batteri er en idè, som oftest når problemet oppstår hjelper det å la den stå litt lenger en de vanlige "4 nanosekunda" med tenninga på.
fast Dog Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 hadde samme problem på en av mine forrige bil! Til slutt ble jeg stående i 5 min før jeg fik start på den! byttet startmotoren og alt var i orden igjen!
Ballder Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Da er det nok like greit og bytte den. Er et slags enveis lager som gjør at drevet tar tak en vei og slipper opp andre veien som ikke er med lenger da. Har aldri reparert slike defekter selv, så jeg kan ikke uttale meg mer rundt den feilen, men så lenge den sviver rundt så er innslaget ok ihvertfall. Som nevnt over så ender du til slutt med at den ikke tar tak og bir stående der. Har du automat på toppen da, så må du taues hjem..
tams Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 nei fydda, den dagen man kjører automat er det bare å reise og levere førerkortet, skru av skilta og parkere tøfla. ser ut som om starteren må byttes her da, den koster jo "bare" fire lapper eller noe sånt da..
Ballder Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 nei fydda, den dagen man kjører automat er det bare å reise og levere førerkortet, skru av skilta og parkere tøfla.ser ut som om starteren må byttes her da, den koster jo "bare" fire lapper eller noe sånt da.. Siden jeg nå må levere førerkort grunnet automat på begge bilene her, så kan du jo kjøpe starteren min. Sleng inn en ønskes kjøpt her inne da vettu. Må da være noen som har en til overs. Kryr jo av høggere rundt om i landet som sender også.
babjorn Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 hadde samme problem,noen ganger starta den å andre ganger måtte jeg prøve 2-3 ganger å den ble bare verre å verre.kjøpte brukt fra 318i å byttet den å nå starter den med en gang alle gangene men kna ikke garantere at det er det som er probleme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå