Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri rota noe særlig borti starteren og kan derfor ikke kjenne igjen symptomene. Når nøkkelen vris om hender det at starteren slutter å dra motoren rundt. Når jeg da skrur tenningen av og på og prøver igjen kan det skje igjen eller bilen starter som normalt. Har inntrykk av at dette skjer oftere og oftere, og lurer da på om noe er i ferd med å bli utslitt.

Skrevet

skraper den da?

Kan være startkrona som har blitt treg og ikke kommer ut så lett når du vrir om, eller så kan det rett og slett være du er så uheldig at motoren ikke er helt i posisjon for at starteren skal klare å ta tak i startkransen hver gang.

Skrevet

den sviver videre uten motoren ja..

sjekke dårlig batteri er en idè, som oftest når problemet oppstår hjelper det å la den stå litt lenger en de vanlige "4 nanosekunda" med tenninga på.

Skrevet

Da er det nok like greit og bytte den.

Er et slags enveis lager som gjør at drevet tar tak en vei og slipper opp andre veien som ikke er med lenger da.

Har aldri reparert slike defekter selv, så jeg kan ikke uttale meg mer rundt den feilen, men så lenge den sviver rundt så er innslaget ok ihvertfall. Som nevnt over så ender du til slutt med at den ikke tar tak og bir stående der.

Har du automat på toppen da, så må du taues hjem..

Skrevet

nei fydda, den dagen man kjører automat er det bare å reise og levere førerkortet, skru av skilta og parkere tøfla.

ser ut som om starteren må byttes her da, den koster jo "bare" fire lapper eller noe sånt da..

Skrevet
nei fydda, den dagen man kjører automat er det bare å reise og levere førerkortet, skru av skilta og parkere tøfla.

ser ut som om starteren må byttes her da, den koster jo "bare" fire lapper eller noe sånt da..

Siden jeg nå må levere førerkort grunnet automat på begge bilene her, så kan du jo kjøpe starteren min. :shock:

Sleng inn en ønskes kjøpt her inne da vettu.

Må da være noen som har en til overs.

Kryr jo av høggere rundt om i landet som sender også.

Skrevet

hadde samme problem,noen ganger starta den å andre ganger måtte jeg prøve 2-3 ganger å den ble bare verre å verre.kjøpte brukt fra 318i å byttet den å nå starter den med en gang alle gangene :) men kna ikke garantere at det er det som er probleme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...