Bmw e39 Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Noen som har skiftet reim til vifte og aircondition på e39 før? Hva skal jeg løsne for å skifte de?
sigklep Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Jeg har ikke gjort det før, men har blitt fortalt hvordan det kan gjøres. Ta først av vifta og viftehuset. Ta av lokkene på strammehjulene. Deretter kan du enkelt løsne strammehjulet ved å vri hjulet. Det er to reimer. Du må fjerne den ene reima før den andre.
Bmw e39 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 Okei.. var det jeg tenkte jeg måtte gjøre. Måtte bare høre for sikkerhets skyld. Takk for svar:)
TB328i Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 er det ikke bare å slakke på strammehjulet til ac reima? og bruke skralle med 22 pipe på veiva og dra på plass viftereim?
Bmw e39 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 Hmm.. ikke vet jeg.. for meg så virker det som jeg må av med vifta for å komme til nedi der?
bmw pat Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Du klarer det uten å ta av vifta. Plukk av det lille plastdekselet på strammehjulet, bruk en passende unbrako nøkkel til å ta av spenningen på reima, fjern reima og erstatt den med en ny, slipp opp strammeren og monter det lille plastdekselet til løpehjulet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå