Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel bare en som ligger på finn / autodb

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1537950

Kan jo høre med selger på den. Ser jo ikke så aller verst ut da. Ellers har jeg bare ett råd: ta deg god tid når det gjelder kjøp av bil. Du vil sikkert ha den fort nå, men du vil helt sikkert ikke angre hvis du venter litt for å finne "den rette."

Ser du har forhørt deg om bilen til Søreng. Er en bra bil som du sikkert vil bli godt fornøyd med, selv om den ikke innfrir kravene helt...

Skrevet

Får ikke lappen før om 2 måneder så er ikke så hast,men har lyst til og se om det er noen som har en bil og selge så jeg har litt og velge mellom..

Det som er litt dumt med søreng sin bil er at den har gått litt for langt kankskje og litt for gammel modell,men er sikkert en god bil.. :wink:

Skrevet

Du kan få kjøpe min bil 318is 92mod E36,km stand per idag er 184.000km, kan selge den til deg i slutten i begynnelsen av september.

Et par smakebiter :wink:

bilder087.jpg

bilder060.jpg

bilder061.jpg

Nye angel eyes er like rundt hjørnet, som er med intregert blinkelys,very nice blir det :D

Send Pm om du er intressert.

Skrevet
Noen som vil selge meg en rimelig bil..??

Helst ikke under 1994 mod..

Helst ikke gått over 200000km

Ikke dyrere enn 70000 :P

Åh, så ikke dine kriterier før nu, sorry. Kun punkt 1 jeg ikke klarer å oppfylle. Men du finner ut av det selv. Legger vel bilen ut for salg i september, vurdere sterkt å hente en E46 coupe.

Skrevet

Søreng her på forumet selger sin nå til 65 000,-

Bilen ser veldig bra ut!

Men bilen er 92 mod, og kjørt 230k, men du ser!

Bra bil for pengene vetfall! :)

Du finner prosjektet hans her på bimmers... :wink:

Skrevet

Som sagt er søreng sin veldig fin og alt det der ,men den er litt for gammel og gått for langt eller er den dritt tøff!!

Bare slenge ut flere bilder Ropa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...