Gå til innhold

86 535 kasse, S38 gasspjeld, M30B35 motordeler, ny tank++...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en girkasse fra en 86 modell 535. Delbart clutch hus.

Selger en M30B35 fra 86 i deler!

Selger gasspjeld fra S38B36 (3,6l E34 M5 motor)

Ny 55l E30 bensintank med ny tankarmatur

E30 325 differensial, uten brems

17" felger til E30 med 215/40/17 på forhjul og 245/35/17 på bakhjul. Spacere følger med.

99445292

Skrevet

M30B35, ikke 25 :)

Ja nesten. Topplokket er komplett, og veiv og svinghjul sitter fortsatt på plass. Må vel forsåvidt ha ny vifteclutch og vannpumpe også, også satt det ikke startmotor eller dynamo på den. Vifteclutcher skal jeg ha liggende flere av!

Fint utgangspunkt for en motor som skal overhales, da den skal ha gått lite, og man ser det er lite slitasje. Følger med ledningsnett og hjerne.

Tenkte meg 3000,- for motoren

Skrevet

Jeg holder til i Ås, så blir ikke så lange kjøreturen. 5-6 km fra Marianne som du kjøpte E28'en av :) Motoren er fra en E28 ja!

Motorfester og eksosmanifoldere har jeg ja :) 4000,- for girkassa

Her er bilde av hvordan felgene ser ut.

Dekka er nye, men litt slitt blitt bak

Venstre forfelgen har noen sår, men ser ikke så altfor gæli ut da :)

HPIM0931-1.jpg

000_0118.jpg

Skrevet

hmm.. men ekke int ri å selge for 2500? 3000 blir litt mye for en motor i deler liksom.. hvis du skjønner..

msn? send meg adr på PM

Skrevet
Hvor mye for festene og eksos flesen? Hvor mye for felga? er det kast i dem?

Motoren er mest sannsynlig solgt. Felga tenkte jeg å ta 4500,- for. Er litt ubalanse i forhjula, kjenner det i rattet rundt 60 km/t. Skal avbalansere de før salg :)

Skrevet
og ikke til den som egentlig skulle ha den! seriøs kar

Er noe som heter høyeste bud. Når du nekter å gi mer enn 2500,- og sier du kanskje kommer i dag, så ringer det en annen og gir 3000,- og kommer med en gang og henter så nøler ikke jeg med å selge til en som garantert kjøper og i tillegg betaler mest.

Ga deg forsåvidt beskjed med en gang også, så du kunne ringt og lagt budet enda høyere om du ville det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...