weronica Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 hadde ute spidometeret i går for å sjå om eg fikk lus i 140 160 og 180 tallene det fikk eg no heller ikkje til.? men når alt var montert å eg skulle starte bilen lyste airbag lyset mitt. det står å blinker i ca 5 min får det blir ståande med fast lys.. kva kan dette vere??
Frode H. Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Hadde du av rattet når du tok ut instrumentet og kanskje tenningen på mens rattet var av? I tilfelle må du innom et verksted for å få de til å resette airbaglyset.
weronica Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 hadde tenninga på. men ikkje ratte av. hadde tenninga på heile tida mens eg oldt på.. koblet i fra alle ledningane mens tenninga var på... må eg inn på verksted da eller??
Frode H. Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Jeg ville satset på at det bare er en resetting som skal til og da må du i utgangspunktet på et BMW verksted. Enkelte andre verksted kan også ha utstyr for å nullstill. Det er gjort på en halvtime så det koster nok ikke mange kronene, jeg fikk det gratis en gang jeg rotet med noen ledninger og dette lyset kom på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå