Granhaug Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Driver og vurdere kjøpe meg en BMW E36 M3. Så lurte jeg på en bil som står i Stavanger, er violet med lilla skinn interiør. Noen som vet hvilken stand denne bilen er i? Mvh. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Denne regner jeg med: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1376734 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granhaug Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 ja, den bilen på linken ja. noen som vet hvordan den er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Günther Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg prøvde denne bilen ifjor, var tight å fin å kjøre. Husker ikke eksakt, men mener den var hel og pen både utvendig og innvendig.. Ble dog for dyrt for meg så endte opp med 540 istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Skal vistnok være i bra stand, i følge en kamerat av meg, som var ute å prøvde denne. Det eneste som var å utsette, var at den svettet litt mellom motor og girkasse. Den har forøvrig stått for salg ganske lenge, noe som sikkert er på grunn av farge kombinasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Det var en veldig pen og strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granhaug Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 takker for svar er en sim ring som måtte byttes mellom girkassen og motoren, så er sikkert derfor den lekker litt olje der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 takker for svar er en sim ring som måtte byttes mellom girkassen og motoren, så er sikkert derfor den lekker litt olje der. Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå