Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på en 530 nå i vårt naboland. Relativt rimelig, men var da problem med girkassen.

Den girer visstnok bare opp til 3 gir, og skal visstnok slure en hel masse på tomgang. Nummeret på kassen i følge realoem er A5S310Z.

Jeg har null peil på automatkasser, og lurer da på hva dette kan være som er feil? Er evig dyrt å bytte det meste i en automatkasse, så er det vitale ting som kan være galt er da bilen uaktuell. Men alt av forslag mottas med takk.

Skrevet

Jupp, da var en 530 i min eie, dog ikke samme bil, men kasse har samme problem. Går i revers og frem nå og da. Noen ganger står den bare å slurer i gir men flytter seg ikke i det heletatt.

Det jeg sitter og lurer på er hvilke kasser kan passe plug-and-play rett på m60b30 motor? har tenkt litt på e39 kasse med triptronic, men dette er vel nesten umulig å få til å fungere? Noen generelle tips å dele ut? :D

På forhånd takk

Skrevet

Hadde vært litt morro å fått på en e39 kasse ja. Er kanskje ikke så mange som har prøvd. e39 kasse koster omtrent det samme som e34 530 kasse brukt, så vil det fungere er det ikke tvil om at jeg vil gå for e39 kasse.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...