Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Bildene er tatt to timer etter hjemkomst fra henting, nyvasket og fin:) Herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Flott bil,grattis Og velkommen til bimmers Sleng ut noen interiør bilder i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Interiørbilder kommer snart. Må ta meg en tur ut å knipse litt:) Her er forresten ett halvdårlig bilde som selger sendte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Gratulerer Velkommen Nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Velkommen til bimmers, og fin fin BMW du har fått deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Velkomen å gratulerer med en meget pen BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Gratulerer med ny bil! Lover deg at den blir du ikke lei av med det første;) (Helt til du vil ha større motor ihvertfall;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 nice bimmer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Grattis med flott BMW og velkommen til bimmers.no .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Very nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Gratulerer med en flott og strøken Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 gratulerer med rett valg av bilmerke ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Gratulerer med ny bil! Lover deg at den blir du ikke lei av med det første;)(Helt til du vil ha større motor ihvertfall;)) Hehe, slenger meg på denne Gratulerer med lekker bil, med veldig pen farge Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hehe, enig med det dere sier om motoren, det kunne godt vert en 325 Men jeg får se det fra den lyse siden. (Forsikring og forbruk). Kjørte 1500km på ei helg, gjennomsnittsforbruk på 0,65 på mila. Planer for bilen er ikke så mye, grunnet økonomien, men skal iallefall invistere i Angel-eyes. Så får jeg se etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå