magnusble Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hei, jeg har prøvd å montere en fjernstyrt sentralås. På enheten er det bare et eget koblingskjema som hjelper meg lite. så spørsmålet er: hvilken kabler gir meg lukkesignal til hovedenheten får sentralåsen som sitter bak hanskerommet på høyre side? Jeg har funnet kablene som gir meg signal så den lukker. har også funnet det faste signalet som sier om bilen er åpen eller låst. Men samme hvor mye jeg måler har jeg ikke klart å funner signalet som lukker døra. håper noen kan hjelpe meg. Jeg har jo en ubrukelig haynes bok.. men hva er det til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 tror jeg skal ha ett skjema på det liggens på jobben..kan se om jeg husker på å ta det med meg hjem i morgen.. E36 det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=11797&mode=threaded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hei, jeg har prøvd å montere en fjernstyrt sentralås. På enheten er det bare et eget koblingskjema som hjelper meg lite.så spørsmålet er: hvilken kabler gir meg lukkesignal til hovedenheten får sentralåsen som sitter bak hanskerommet på høyre side? Jeg har funnet kablene som gir meg signal så den lukker. har også funnet det faste signalet som sier om bilen er åpen eller låst. Men samme hvor mye jeg måler har jeg ikke klart å funner signalet som lukker døra. håper noen kan hjelpe meg. Jeg har jo en ubrukelig haynes bok.. men hva er det til hjelp. hva slags fabrikat og type fjernstyrt sentrallås er det du jobber med der?. orginal fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 det er en Tezor TE610 hvit/rød ledning og rød/grøn gir meg låsesignalet jeg trenger. men leter etter åpne signalet? jeg får et fast signal mellom brun/blå/gul og brun. men dette er bare fast da døra lukkes så det gir ikke signal om å låse. Det er en E 36 92-93. tegningen du sendte link til tror jeg er til nyere type en min får fargene stemmer ikke overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 hvor mye kosta Tezor TE610 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 hvor mye kosta Tezor TE610 hva i all værden har det med saken å gjøre? jeg spør bare om et spørsmål....... ikke hvor mye noe koster eller hva du heter. men hvilken kabler som gir meg åpnesignal fra dørlåsen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 hvor mye kosta Tezor TE610 hva i all værden har det med saken å gjøre? jeg spør bare om et spørsmål....... ikke hvor mye noe koster eller hva du heter. men hvilken kabler som gir meg åpnesignal fra dørlåsen?? lurte bare på hvor mye du ga for dette systemet jeg, er nemlig ute etter slik jeg å. ja sorry vet det er ot, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 hvor mye kosta Tezor TE610 hva i all værden har det med saken å gjøre? jeg spør bare om et spørsmål....... ikke hvor mye noe koster eller hva du heter. men hvilken kabler som gir meg åpnesignal fra dørlåsen?? Jøss...noen som har stått opp med det gale benet først idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusble Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 haha, kansje det! men ate kosta vel 1500 el no. Men det har ikke noe med saken å gjøre. spurte bare om 1 spørsmål.. Men virker ikke som noen klarer å svare meg på det... desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 haha, kansje det! men ate kosta vel 1500 el no. Men det har ikke noe med saken å gjøre. spurte bare om 1 spørsmål.. Men virker ikke som noen klarer å svare meg på det... desverre Hjelper nok lite at du er så frekk mot andre som lurer på utstyret ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 haha, kansje det! men ate kosta vel 1500 el no. Men det har ikke noe med saken å gjøre. spurte bare om 1 spørsmål.. Men virker ikke som noen klarer å svare meg på det... desverre Hjelper nok lite at du er så frekk mot andre som lurer på utstyret ditt.. Mulig det funker innafor husets 4 vegger, men her funker det negativt skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå