hengerfeste Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei! Har planer om å montere en dash-in dvd-spiller m/7" skjerm. Men lurer på hva som skal til for å få multitastene til å fungere? Hva trenger jeg? hvor får jeg det? har en 2001 bmw 320d spilleren tenkte jeg å bestille fra www.audio-warehouse.com iom dollarkursen er så latterlig i skrivende stund. (5.77) noen som vet av billigere steder å bestille fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorfred Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Heisann. Vet at alpine har noen spillere med mulighet for å "lære" kommandoer fra f. eks multifunksjonsratt, men jeg har ikke testet dette i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oneill Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Undersøk med forhandleren av spilleren du har kjøpt/vurderer å kjøpe, de skal kunne finne ut om spilleren har mulighet for å kobles mot multifunksjons-ratt og evt. kunne skaffe overgang til din type bil gjennom leverandør av spiller. merk. alle spillere støtter ikke multifunksjons-løsninger, det at en spiller skulle støtte multifunksjons-løsninger er ikke dermed sagt at den støtter din type bil. undersøk dette før du eventuelt går til innkjøp av spiller... (eller bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå