D.C.V Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Har sett at det er litt F1 interesse her på forumet,så da slenger jeg inn dette.. Og jeg må si at dette er vannvittig usportselig på lik linje med doping. Håper de kjølhaler kjeltringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Enig. Det skal imidlertid understrekes at de er siktet. De påstår at de er uskyldig, og det er de intil det motsatte er bevist. Jeg tror kanskje at det er en person som står bak, snarere enn selve teamet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Det er nesten utrolig å se hvilket patetisk nivå F1 sirkuset har kommet på. Samme gjelder forsovidt WRC også. Tusendelsmarginer og big bucks har blitt altfor dominerende. Skulle vært en pengetak på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det er vel en person som er siktet ja, men hva er poenget med å få tak i masse hemmelige dokumenter når du ikke kan bruke det, tror nok at en del av Mclaren er med på dette. I hvertfall indirekte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Rett og slett patetisk ja! Men det er jo ikke noe nytt at noen, på ulovlig vis, skaffer seg tilgang på innside informasjon, for å prøve og forstå sine konkurrenter bedre, desverre har dette nå nådd Formel-1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Det har sikkert foregått i alle år, bare at nå ble noen tatt for å ha noen papirer. Kan godt hende Ferrari har gjort det samme mot andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå