BMW forever Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Ønsker å kjøpe 2 stk 215/40-16 dekk. Helst på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 "Bilprodukter" på Skjesmokorset har 2 TOYO T1R liggende som jeg har bestilt, men jeg trenger dem ikke før etter ferien, så ring Dem og få en hyggelig pris Tlf:22302464 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 "Bilprodukter" på Skjesmokorset har 2 TOYO T1R liggende som jeg har bestilt, men jeg trenger dem ikke før etter ferien, så ring Dem og få en hyggelig pris Tlf:22302464 Takk for tipset! Var å kjøpte dem i går jeg! Fikk en hyggelig pris av dem, å en fin tur. Mange fine Bmw`r å se etter veien. Grå M3 i Lillehammer. Rød 850 csi i oslo, Han smilte fra øre til øre, og det er ikke noe rart å en E28 som hilsa i horten! å god mat i tønsbeg, å nye dekk i bagasjerommet. Å i morgen er det Rudskogen tur! Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hyggelig Kom innom Standen vår "Auto Art" og få kjøpt no fine merker til Bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå