Gå til innhold

legge lydkabler og signalkabler i e36 coupe, få det skjult?


Anbefalte innlegg

Har coupe selv og prøvde under lista, hadde ikke plass for alt i verden :S Så jeg la de under stolen, så langs siden og opp i dash under handskerommet, og surret svart teip rundt kablene så de ikke syntes så godt :)

Edit: Mulig signalkabel kan gå, forsterkeren min har egen av/på bryter så den la jeg ikke helt fram :P Men lydkabel blir litt vel tykk for list

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det anlegget jeg skal montere så har jeg signalkabel fra spiller som skal til forsterker, audio rca kabel fra spiller som skal til forsteker og så skal jeg ha høytalerkabel fra forsteker og frem til frontsett.

batteriet er jo baki så det slipper man å trekke her.

bør jeg legge høytaler kabel for seg selv på ene sia og signal og rca audio kabel på andre sia?

forresten hvordan får man vekk sparkeplata tenkte å legge det bak der og opp i dash og så inn i spiller.

har en kabel som skal til satellitt høytaler i døra, kan jeg bruke opp igjen den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse kablene kan ligge sammen. Sparkeplatene løsnes med en liten plastskrue som skrues en 1/2 omderining, å så trekker du av dørpakningen. Du må i tillegg ta av hendelen til panseråpneren på føeresiden, denne har en liten plastpropp over en skrue i midten, vipp av denne, og skru ut skruen, så kan du fjerne hendelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kommer jeg til under baksetesofaen i coupen?

den kan ikke lettes opp selve sitteputa?

skal få en til å bygge kasse for meg, for å få det litt proft baki bagasjeroomet hvordan har dere gjort det med forsterkere og sånn?

noen plasser baki der man kan få gjemt det eller har dere byggi dette inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...