bg320 Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Når jeg kjører på ujevnt underlag og har av taket eller vindua nede, hører jeg eg plagsom ristelyd (klingklanglkingklangklangklingklang). Hører den bare viss det er noe på sida av veien som reflekterer lyden. Irriterende i bysentrum på brostein, høres uprofesjonelt ut Noen som har peiling på hva det kan være? Har hatt av hjulet å rikset og sett å ristet i hjulet og alt. men finner ikke noe ut...
bmw328 Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 kan være demperen som er gåen hadde det på min cab da var det dempern som ikke var skrudd ordentlig fast
Bjølle Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Jeg har opplevd det samme. jeg fant ut at fjæren hadde hoppet ut av festet nede på bærearmen, og jeg fikk en romlelyd kombinert med "klingklang" lyden du nevner i innlegget ditt. mulig jeg tar feil, men iallefall enkelt og billig å fikse uten å kjøpe inn deler.
Pusets Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Har samme probleme med min touring,men foran.Har skjekken bilen underfra of fant at eksosrørfeste brent opp.Skrud den bort,men...det er ikke det som lager lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå