Zap Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Har tenkt på og sette inn noen bedre komponenter i E39'n min, er det noen som har forslag/erfaringer om hvilket merke jeg burde velge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Lurer selv på en pakke med høyttalerelementer fra disse: http://www.bavariansoundwerks.com/products.php?sbt=1 Jeg vet det har vært diskutert i tidligere tråder her på forumet, men har ikke funnet noen med erfaring. Det som sies er at lyden blir mye klarere, men ikke noe kraftigere i bassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 skiftet akkuratm ut takhøyttalerene i min i dag med et sett focal coax høttalere, ble merkbart forskjell men hjelper vel mer med en ekstern forsterker tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 skiftet akkuratm ut takhøyttalerene i min i dag med et sett focal coax høttalere, ble merkbart forskjell men hjelper vel mer med en ekstern forsterker tenker jeg har vurdert focal selv, hvilke focal høyttalere brukte du da? Jeg skal se om det er en forsterker i touringen min (kan ikke se noe bak, men har hørt at det kanskje kan være en foran... noen som vet dette?) Jeg har egentlig bare tenkt å skifte ut takhøyttalerene og de i framdørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå