milburn Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Hei, Har en sølvgrå 318i personbil 2002-modell som jeg gjerne skulle hatt et takst-antydning på. Har kjørt 93500 km. Skinnseter, midtarmlene, aircondition. For øvrig ikke utstyrt særlig utover standard. Manuell gir. Har som kjent 143 hk, og er meget fint holdt og går som ei klokke. Verdt å merke seg at den ble importert fra Tyskland i fjor (jeg kjøpte den fra en bruktbilforhandler i Norge til ca 230 000. Da var den kjørt 80 000) Jeg vurderer nå å kjøpe en helt ny bil av et annet merke. De kan ta BMW'en min i innbytte, mener mener at de selv kun kan får en salgspris på maks 169 000,- for den. I innbyttepris vil det si ca. 140 000,-. Eneste anmerkning de hadde på den var at skinnsete på førerside må pusses/evt. trekkes om, og at det var en liten "kjøpesenter"-bulk på den ene døra. Høres ikke dette ut som en urimelig prissetting, eller er det jeg som er på viddene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Noen touringer blant disse, men starter på 149 000 http://www.finn.no/finn/car/used/result?&YEAR_MODEL_FROM=2001&CAR_MODEL/MAKE=749&sort=2&siteId=1&channelId=1&YEAR_MODEL_TO=2002&CAR_MODEL/MODEL=2132&keyword=318i&userid=180093238&TRANSMISSION=1 Ingen diesel biler blant disse dog...om du har d (så ikke at du nevnte det noen plass) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå