bjsyse Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Hei Har et 3-serie E36 coupe karosseri til salgs, rimelig rensket. Bilder finner du her: http://home.online.no/~sys2/bil Høyre døren har blitt en ripe langs hele midt på etter jeg måtte flytte den fra plassen den stod. Bilen er da rød mens blåe dører. Gi bud Har også noen deler fra en 316 E36, har had ombygging av bilen til en 325. Så bakstilling ( ikke diff sperre) og trommel bremser bak. Mellomaksling, bakdempere. Senke sett, er litt usikker på hvor mye, men bilen blir ganske lav, full lastet den om vinteren en gang, da var det fra første ledd på peke fingeren og ned til bakken, toppen 5 cm. Bilen var da ganske stiv og god Forstilling med bremser, har dempere foran solgt.
BimmerKing Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Ganske vesentlig opplysning er at det er en COUPE
bjsyse Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 hehe, kanskje det 316 delene er fra en sedan, men passer flott over. Tok alle delene fra en coupe til min sedan. Har en bensin pumpe liggende også, og det er samme pumpen i en 316 som 325, var samme delenr når jeg sjekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå