Gå til innhold

Min første Bmw 316iA:)

Anbefalte innlegg

Akkurat gjort meg et utroilg bra kjøp, kjøpte meg en Bmw 316iA og er utrolig fornøyd. Bilen er veldig god og kjøre og kjenner at den drar godt.

Bilen har gått 139.000 km og er veldig godt behandlet.

Jeg har en god del knapper og funksjoner som er i den, som feks innebygget tv, innebygget GPS, parkeringsensor og automatisk åpning av bagasjerom, mm.

Tenker og slenge ut noen bilder av den, håper jeg kan få et par kommentarer om selve bilen og kanskje noe som kan gjøres for og få den enda tøffere.

http://img227.imageshack.us/img227/8141/miiinqm8.jpg

http://img383.imageshack.us/img383/3970/miiineat6.jpg

På forhånd takk!

PS Kommer flere bilder i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at senking (40/30?) og litt fetere hjul ikke kan gjøre noe galt på denne vognen ? Og så kan jo en liten (M) leppe på bagasjelokket og crome på eksosen også bli pent. Har planer om det samme selv på min E46, men du det de penga :))

Ellers er jo bilen helt super. Gratuelerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at senking (40/30?) og litt fetere hjul ikke kan gjøre noe galt på denne vognen ? Og så kan jo en liten (M) leppe på bagasjelokket og crome på eksosen også bli pent. Har planer om det samme selv på min E46, men du det de penga :))

Ellers er jo bilen helt super. Gratuelerer.

Tusen takk for det, veldig fornøyd med den. Hvor masse tror du nye felger å den senkinga vil koste da? det hadde vært utrolig tøft å fått den litt lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at GSbildeler har senkesett (dette var i juni) for 2700.- inkl mva til e46. Er ikke helt sikker på om prisene er helt riktig i dag. Felger kjøpte jeg brukt til min for 3000 med greie dekk, nytt kommer det vel på en 8-10000 med nye dekk hos bla. GSbildeler, med det er vel egenlig opp til lommeboka og egne "fantasier" hva du vil spandere på dette. Crome ringer til instrumentene fikk jeg av GS (igjen) for rundt 350 kroner, har ikke satt dem på enda, men regner med det blir prikken over i'en :)) Blir spennede å se hva du får til etterhvert. Lykke til med stylingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...