Hitokiri Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Jeg skulle fjerne skiposen i E39-en min, men skjønner ikke hvordan den skal fjernes... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Du må ta ut hele plastrammen som posen er festet i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Må det skrus ut, eller kan det nappes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Vet ikke e39 men på e36 må du nappe ut baksetet og løsne klipsene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Riv forsiktig av plastrammen rundt, og om jeg ikke husker feil skru ut en skrue....se på delekatalogen på gs så får du vel anelse om hvordan den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Eller hvorfor ikke se her: http://bmwfans.info/original/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigvedb Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 noen lett måte å komme til for å skru ut den skruen helt nede på baksida? eller må du ta av hele dekselet bak på setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg fjernet den på noen minutter på min e39 for en stund siden,husker ikke akkurat hva jeg gjorde men det var gjort på ett øyeblikk å ta den ut av rammen.deksel bak måtte fjernes ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå