Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på og skifter støtdempere foran på min e34, da jeg holdt på å skifte fant jeg ut at den ene fjæra var knekt i nedre del.

Gikk til innkjøp av ny fjær, men ble fortalt idag at jeg burde skifte begge fjærene hvis jeg skulle skifte, hvis ikke ble den nye MYE stivere og bilen "rar" på veien.

Er dette tilfelle?

svar mucho appriciato .

Skrevet
Holder på og skifter støtdempere foran på min e34, da jeg holdt på å skifte fant jeg ut at den ene fjæra var knekt i nedre del.

Gikk til innkjøp av ny fjær, men ble fortalt idag at jeg burde skifte begge fjærene hvis jeg skulle skifte, hvis ikke ble den nye MYE stivere og bilen "rar" på veien.

Er dette tilfelle?

svar mucho appriciato .

Hei

Siden dette mest sannsynlig er originalfjærer som er pluss/minus 15 år gamle vil det nok bli merkbar forskjell med tanke på stivhet. Sannsynligheten for at den andre fjæren knekker er vel også til stede. De gamle fjærene har gjerne satt seg en del etter årenes løp. I verste fall kan du ende opp med en småskjev bil. Kost på fjærer på begge sider du!

snes

Skrevet

Takk for svar !

Skal koste på meg ei fjær til!

Jævlig synd jeg fikk sendt den forrige med il-post for å få den før helga! Nå får jeg ikke den nye før tirsdag.

Lærer så lenge man lever !

Får kose meg med golfen til mamma i mellomtiden :o

Skrevet
Takk for svar !

Skal koste på meg ei fjær til!

Jævlig synd jeg fikk sendt den forrige med il-post for å få den før helga! Nå får jeg ikke den nye før tirsdag.

Lærer så lenge man lever !

Får kose meg med golfen til mamma i mellomtiden :o

Man gjør noen bommerter! Anbefaler å handle inn ny gummi samt dempertopp!

snes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...