Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M20B20 til salgs, passert 212.000km

Toppen hadde vært overhalt for ikke lenge siden, men begynte å bruke vann. Tok av topplokket, og fant sprekk mellom fjerde forbrenningskammer, og vannkanal.

Kamaksel m/ tilhørende deler er som nytt!

Slipesett, topplokksbolter og ny registerreim har jeg kjøpt inn, og kan selges billig sammen med motoren.

Toppdeksel og innsug er lakkert med varmebestandig motorlakk, og gir motoren et mer stilfullt og "moderne" ytre.

Selges hel eller i deler.

Motorstyring og motorledningsnett kan også selges.

Motor kommer fra en 88 modell 520ia,

Bud ønskes.

Slipesett og strekkbolter - SOLGT

Resten har jeg ennå.

DSC00373.jpg

DSC00374.jpg

DSC00691.jpg

DSC00692.jpg

-----------------------------------------------------------------

Har også en komplett M20B20 motor til, som har gått over 330.000km, og er temmelig sliten, tok av toppen, og den er sprukket.

Denne motoren satt i en '90mod. 520i med manuell kasse, og svinghjul, clutch og girkasse er i brukbar stand.

Selger rubb og stubb for en billig penge :)

Frontrør, eksos m lambdasonde - SOLGT.

Veivaksel - SOLGT

Tomgangsregulator - SOLGT

Resten er på plass.

Skrevet

Ingen som har bruk for inventaret i topplokket engang?

Kan også selge eksosanlegg med manifolder, bra bortsett fra bakerste potta, katalysator og mellompotte er ok.

Mye bra deler, selges billig!

Skrevet

Motor utmontert, med komplett motorledningsnett. Ligger på pall innendørs.

DSC00706.jpg

Etikett på motorstyringsenheten, 0 261 200 172.

DSC00697.jpg

Meget god girkasse, ZF 4HP-22.

DSC00707.jpg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Har fremdeles 2 mer eller mindre komplette M20B20 motorer, den ene med automatkasse, og den andre med manuell. Har alle styrehjerner og ledningsnett.

Girkassen er en ZF 4HP22 som passer alle 12v motorer, alt fra 520-535/735.

Km-stand 212.000km. Ettersom denne har stått i en 520 med lite krefter er den ikke akkurat oppbrukt! Oljen som var på kassa var meget bra.

Topplokksinnventaret i den ene motoren er som nytt, ettersom toppen ble overhalt uten at det ble oppdaget sprekk i toppen.. :roll:

Har med andre ord kunn gått bare noen få omdreininger i ny olje, før toppen ble demontert igjen.

Masse deler, som bare ligger og tar opp plass, det meste er lagret innendørs, det som er ute står tildekket på en pall-kasse. :)

Skrevet
hvor mye skal du ha for pluggledningene?

Komplett lednings-klase med samle-røret, regner jeg med?

Gi bud på PM :)

Edit. fikk aldri noe svar av deg..

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...