sok Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 hei. noen som vet sånn ca hva en hellakkering koster? ev anbefale noen i ålesund-området
LeRE Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 hei. noen som vet sånn ca hva en hellakkering koster? ev anbefale noen i ålesund-området er hvertfall en på sjøholt:P legger inn info som han selvl har lagt ut på ÅGK forum " Jeg har gode priser på lakkering til alle gatebilinteresserte. Standard lakkering i ordinære farger (eks. bilens org.farge) koster 15.000,- på en normal sørrelse bil. Prisen innbefatter nedsliping, vasking og lakk. Bulker, steinsprutskade og rustarbeid kommer i tillegg. Ekstraarbeid blir enten vurdert med fastpris eller pris pr. time. Vil du gjøre grunnarbeidet selv, kan det være greit om vi ser over bilen før du begynner. Spesielt viktig desom du ikke har erfaring. Jeg gir gjerne tips om materialvalg (f.eks. type grunning). Man vil jo ikke ha rustutslag på nylakkert bil! Bruk telefon!!! Problemer må diskuteres!!! Fix av rust kan ofte være vanskelig. Ta kontakt for tips. Hjelper gjerne enusiaster. Har ofte spørsmål om spesiallakk som cameleon, flakes, rainbow, CROME mm. Jeg har en del effektlakker på lager som jeg kan vise. Ring gjerne for info. 97954509 fra 0700 til 2200. Send også mail til gesi@gesi.no " Han har lakkert en fin 200sx s14 fra skøye, i blå med gullflakes osv.. stilig er å anbefale han.
325i! Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 hei. noen som vet sånn ca hva en hellakkering koster? ev anbefale noen i ålesund-området er hvertfall en på sjøholt:P legger inn info som han selvl har lagt ut på ÅGK forum " Jeg har gode priser på lakkering til alle gatebilinteresserte. Standard lakkering i ordinære farger (eks. bilens org.farge) koster 15.000,- på en normal sørrelse bil. Prisen innbefatter nedsliping, vasking og lakk. Bulker, steinsprutskade og rustarbeid kommer i tillegg. Ekstraarbeid blir enten vurdert med fastpris eller pris pr. time. Vil du gjøre grunnarbeidet selv, kan det være greit om vi ser over bilen før du begynner. Spesielt viktig desom du ikke har erfaring. Jeg gir gjerne tips om materialvalg (f.eks. type grunning). Man vil jo ikke ha rustutslag på nylakkert bil! Bruk telefon!!! Problemer må diskuteres!!! Fix av rust kan ofte være vanskelig. Ta kontakt for tips. Hjelper gjerne enusiaster. Har ofte spørsmål om spesiallakk som cameleon, flakes, rainbow, CROME mm. Jeg har en del effektlakker på lager som jeg kan vise. Ring gjerne for info. 97954509 fra 0700 til 2200. Send også mail til gesi@gesi.no " Han har lakkert en fin 200sx s14 fra skøye, i blå med gullflakes osv.. stilig er å anbefale han. ikke for å rakke ned på han. Men jeg leverte bilen min dit til lakkering,måtte bare avtale og få den til en annen lakkerer.Bilen sto der i vell 3 mnd uten han gjor noe (eller sparklet litt hjulbuer) dette var heller ikke bra nokk gjort. Han var sjuk og barne hannes var også sjuk så det tok litt lengre tid skjønner jeg,men 3 mnd synest jeg er FOR MYE! noen kompiser hadde også sett bilen stå ute med vann inni.Kunne vertfall hatt noe over den. Virker for meg at han tar på seg ALT for mye arbeid og ikke har tid.Vist han hadde tatt mindre jobber tror jeg dette hadde vært en strålende kar. Så du må regne med å ha litt tid vist du skal levere bilen der.
jolly Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Noen som har prøvd han her i det siste ? og som kan si ok eller ikke ok ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå