sealed Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 heisann, Har planer om å kjøpe meg BMW nå, men vil høre med dere andre om dere har noe info ang denne bilen? (Det dere kunne vite ang bilen, kolisjons skadet før eller annet viktig) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1494462 Noe jeg også er usikkert på er åssen er det ved en eventuell EU-kontroll med 2,8l motoren? Lett å se om det er en 2,8l mot orginale 2,0l motoren? Mulig å få det godkjent eventuelt? Takk og Mvh til dere som tar tiden til å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Synes du bør styre glatt unna den der. Er bare noe som sier meg at det der ikke er noe godt kjøp. For lite radiator nå, men har el vifte som løsning på det midlertidig. Sikkert fjernet termostat også for og forlenge oppvarmingen lengst mulig med mer. Nei.. Finn no annet er mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 sånn som meg så er jeg ikke noe særlig skeptisk å kjøp sånne biler som er bygget om å er gammel bil. siden man skrur selv og har tilgang til deler, og selv klart laker jeg også. men siden man ikke vell ha skruer bil så ville jeg har styrt unna den bilen her. For det første det vises veldi godt at det er en 2.5/2.8 M30 motor nedi motor rommet siden det står på inn suget og bloka med veldi store tall. og det sto også at bilen er lakert i 2006 og det har begynt å rust igjen. da er det masse jobb igjen å puss ned bilen å ny lak. verksted skal vell ha rundt 25000kr for sånn jobb vist dem skal gjør alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Var vel prisen i utgangspunktet som sa stopp for min del. Den er rett og slett ikke verdt mer en 5 lapper i mine øyne uansett. Tror det der er mer jalla enn hva delene er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 takk takk for alle svar, nå er det slik at jeg er ingen flink person til å vurdere pris og tilstand på bil hvor dette kanskje blir mitt 2. bil kjøp. Jeg har mer eller mindre skru er faring og er lærling som anleggsmaskin mekaniker og kan for det meste gjøre nesten alt arbeid selv, ville da å fikse denne bilen sån noe så det blir en okay bil å farte rundt i være en grei bil ihenhold til pris og arbeid(gammel bil må man som regel skru og koste på litt)? Og mitt siste spørsmål for denne gang.. Ville en BMW E30 325i radiator kunne holde denne motoren i en driftsikker temperatur om denne ville passe inn i 520'en?(Vet ikke mål og slikt desverre iforhold til 325 og 2,8l motoren som sitter i denne bilen) Takk til alle som er til hjelp, setter stor pris på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 radiatoren i fra M20 B25 ville sikkert holde en liten stund på fin kjøring så kommer det dår man skal kjør hardt da ville den neppe holde. M30 B28 har en større radiator en M20 B25 har. ingen problem å få tak i en M30 B25/B28 radiator. Vi har Radiator til E28 528 på Møre brukt bil deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå