Hakon Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Havnet i diskusjon med en venn som påstod at faren hadde kjøpt seg en Porsche 996 911 Turbo S Targa.. Jeg trodde hele tiden at det aldri ble laget hverken noen turbo S eller vanlig 996 911 Turbo som Targa. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg så bilde av bilen og da var det åpenbart at bilen ikke hadde de velkjente luftinntakene som en stock 996 911 Turbo skal ha. Er det da i det hele tatt en Turbo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Eg kan ikkje sei det 100% sikkert, men eg trur ikkje det finnes 996 Turbo med targatak. Men eg meina at det har vore ein targa til salgs på finn og den var ombygd til Turbo (veit ikkje om det var 996, men det er godt muligt) Og Turbo S har eg berre høyrt om på 993 Dette er vel egentlig ikkje rette forumet for Porsche (sjølv om mange Porsche eigara har Bmw i tillegg!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Mange veit ikke hva "Targa" betyr men tror at det betyr at bilen er spesielt rask/sportslig. Sannsynligvis er det enten en misforståelse eller så er bilen bygd om til turbo. 996 Targa kom først som 2002-modell med samme base motor som Carrera (3.6L / 320HK). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 (dobbelpost) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 targa er da ikke noe med ekstra rask eller sporty, men derimot en tak-patent http://heywoodenamels.com/main/auto_gal ... rga_02.jpg http://cn.yimg.com/sp/autos/060731bs4.jpg viser en nyere løsning av denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Det er det da ingen her som har påstått heller Kadettmeister. Jeg har en targa selv (944). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Les innlegget til schnellfahrer ein gang til.. Edit: Eg var for sein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 aha, unnskyld, leste ikke godt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå